rejestracja online

Rejestracja telefoniczna: pn-pt 9:00-19:00Zadzwoń 881-966-143 881-966-143

Implantologia

W gabinecie Stomatologia Pałyga w Sosnowcu mogą Państwo skorzystać z profesjonalnego pakietu zabiegów implantacji. Naszym pacjentom oferujemy najwyższej klasy implanty, które odznaczają się wysoką trwałością i doskonałymi walorami estetycznymi. Wykonujemy następujące zabiegi implantologii:

Wszczepienie implantu odroczone (dwufazowe)

Wszczepienie implantu następuje dwufazowo. Na pierwszej wizycie ząb, który ma zostać zastąpiony implantem zostaje usunięty. Po okresie sześciu-ośmiu tygodni można przystąpić do zabiegu wszczepienia implantu.

Wszczepienie implantu natychmiastowe

Metoda ta polega na natychmiastowym wszczepieniu implantu, zaraz po usunięciu zęba. Przeprowadzenie tego zabiegu uzależnione jest od kondycji zębów. Nie może wystąpić stan zapalny, a tkanki, które otaczają zębodół muszą być zdrowe. Powstały w wyniku usunięcia zęba otwór musi mieć odpowiednią wielkość. Do największych zalet tej metody należy szybkość uzyskanego efektu. Przy wcześniejszym przygotowaniu pacjenta do zabiegu, podczas jednej wizyt możliwe jest zastąpienie chorego zęba nowym implantem.

Podniesienie dna zatoki szczękowej

W sytuacji, gdy dno zatoki położone jest zbyt nisko, wówczas prawidłowe wprowadzenie implantów może okazać się niemożliwe. Wykonujemy zabieg podniesienia dna zatoki szczękowej, w celu przeprowadzenia późniejszej implantacji.

Augmentacja wyrostka zębodołowego materiałem kościozastępczym

Słaba lub niewystarczająca struktura kości może uniemożliwić przeprowadzenie zabiegu implantacji. W sytuacji zaniku kości, pacjent może skorzystać z zabiegu odbudowy kości, który jest zabiegiem poprzedzającym implantację. Augmentacja kości zwana także sterowaną regeneracją kości pozwala na odtworzeniu tkanki kostnej, w miejscu wszczepienia implantu.

Przeprowadzamy kompleksowe zabiegi odbudowy protetycznej na implantach, które mogą uwzględniać wykonanie następujących uzupełnień protetycznych:

• korona na implancie,
  • most na implantach,
  • proteza całkowita na implantach (all-on-four, all-on-six).

Dopiero po pełnej integracji implantu z kością i zagojeniu się rany można przystąpić do obciążenia implantu, czyli założenia korony protetycznej. Zanim zostanie założona właściwa korona, stosuje się tymczasowe uzupełnienie protetyczne. Czas potrzeby na zrośnięcie się implantu z kością wynosi ok. 3 miesiące dla żuchwy i 6 miesięcy dla szczęki.

Sprawdź wolny termin
i umów się na wizytę!