Bezbolesne leczenie kanałowe

Z nami to możliwe! Już dziś skorzystaj z szybkiego i bardzo precyzyjnego leczenia kanałowego pod mikroskopem w gabinecie Stomatologia Pałyga, by cieszyć się pięknym i zdrowym uśmiechem!

Jak przeprowadzamy leczenie kanałowe

Twój komfort i czas to nasz priorytet. Całkowity zabieg leczenia kanałowego przeprowadzimy w zaledwie 1-1,5 godziny.

Innowacyjne metody leczenia - ikona

Bez bólu

Za sprawą innowacyjnych metod leczenia

Krótki czas wizyty - ikona

Podczas tylko jednej wizyty

Szanujemy twój czas.

Brak stresu podczas wizyty - ikona

Bez stresu

Strach przed wizytą? U nas go nie doświadczysz.

Nowoczesne leczenie kanałowe pod mikroskopem

Leczenie kanałowe przeprowadzamy zawsze z wykorzystaniem zaawansowanego mikroskopu zabiegowego. Dzięki niemu nasi doświadczeni lekarze mogą oczyścić system kanałowy z martwej lub zainfekowanej miazgi zębowej z niezwykłą precyzją.

Takie rozwiązanie maksymalizuje skuteczność zabiegu i umożliwia leczenie nawet najtrudniejszych przypadków.

Leczenie kanałowe - zalety

• Skuteczność - ikona

Skuteczność - Możliwość leczenia nawet skomplikowanych przypadków.

• Szybkość - ikona

Szybkość - Kompleksowe leczenie w czasie zaledwie do 1,5 godziny.

• Precyzja - ikona

Precyzja - Mikroskop zabiegowy pozwala dostrzec szczegóły niewidoczne gołym okiem.

• Cena - ikona

Cena - Odbudowa własnego zęba jest tańsza od wstawienia implantu.

• Niskie ryzyko powikłań - ikona

Niskie ryzyko powikłań - Dokładne oczyszczenie kanałów, minimalizujące szanse komplikacji.

• Bezbolesność  - ikona

Bezbolesność - Profesjonalne znieczulenie miejscowe, pozwalające zapomnieć o bólu i dyskomforcie.

Nowoczesne metody leczenia kanałowego

Jedynie zabieg endodoncji może uratować przed usunięciem ząb, w którego miazdze występuje stan zapalny lub martwiczy. Stosowane przez nas metody i narzędzia ultradźwiękowe pozwalają nam skutecznie wyleczyć niedrożne i zarośnięte kanały.

Całe leczenie odbywa się w ciągu jednej wizyty i przebiega bezboleśnie. Tak, byś raz na zawsze mógł zapomnieć o strachu przed dentystą.

Chcesz uniknąć konieczności wyrwania zęba? Zgłoś się do nas! Zrobimy wszystko co w naszej mocy aby uratować Twój ząb!

Możliwość uratowania zęba - ikona

Zabieg endodoncji
może uratować przed usunięciem ząb dotknięty stanem zapalnym czy martwicą

Chcesz uniknąć konieczności wyrwania zęba? Zgłoś się do nas!

Zrobimy wszystko co w naszej mocy aby uratować Twój ząb!

Wskazania do leczenia kanałowego

Endodoncja to najpowszechniejsza metoda leczenia zniszczonych i dotkniętych zmianami martwiczymi zębów, pozwalająca uchronić je przed usunięciem i potencjalną potrzebą zastosowania implantów. Wskazaniami do leczenia kanałowego są:

• nieodwracalne zapalenia miazgi, objawiające się samoistnym bólem zęba;
  • choroby tkanek okołowierzchołkowych, (zmiany okołowierzchołkowe, ziarniniaki, torbiele, ropne stany zapalne);
  • martwica lub zgorzel miazgi;
  • zranienia miazgi, powstałe w wyniku urazów;
  • wskazania protetyczne;
  • choroby przyzębia (tzw. zespoły endo-perio), w których bakterie z kieszonki patologicznej doprowadziły do martwicy, zgorzeli bądź zapalenia miazgi;
  • zęby w przeszłości źle leczone kanałowo i ze zmianami okołowierzchołkowymi, które wymagają powtórnego leczenia kanałowego (tzw. re-endo).

Endodoncja - nasze metody precyzyjnego leczenia

Skuteczność leczenia kanałowego zależna jest od wykorzystanych metod, precyzji oraz doświadczenia lekarza. Dlatego w naszym gabinecie wykorzystujemy mikroskop zabiegowy, pozwalający z niebywałą dokładnością zbadać stan zębów. Zależnie od zdiagnozowanego problemu zawsze dobieramy optymalne metody leczenia.

• Mniejsze ryzyko

Kanały opracowujemy za pomocą maszynowych, ultragiętkich pilników, co znacznie zmniejsza ryzyko złamania narzędzia w kanale korzeniowym.

• Dokładne czyszczenie

Kanały wyjaławiane są za pomocą płynów płuczących w odpowiednio wysokim stężeniu, używanych sekwencyjnie.

• Płynne wypełnienie

Dla największej dokładności kanały wypełniane są płynną, gorącą gutaperką. Dzięki temu możliwe jest wyleczenie nawet małych bocznych kanałów, niedostępnych dla innych metod.

• Precyzja

Dzięki leczeniu pod mikroskopem zabiegowym z łatwością usuwamy złamane narzędzia kanałowe, które mogłyby wywołać powikłania.

Kanały w zębie - ikona

Leczenie kanałowe - krok po kroku

Dzięki nam zapomnisz o długotrwałym leczeniu i powtarzających się wizytach w gabinecie. Stosowany przez nas sposób przeprowadzania zabiegów pozwala na skrócenie ich do zaledwie 1,5 godziny oszczędzając twój czas i pieniądze oraz pomagając pozbyć się zbędnego stresu.

1. Wykonanie zdjęcia RTG zęba

dzięki temu poznajemy dokładną anatomię systemu kanałowego, sprawdzając, czy są one drożne, zobliterowane, zakrzywione lub proste.

2. Znieczulenie miejscowe pacjenta i założenie koferdamu

przeprowadzony w stu procentach bezboleśnie. Koferdam odizoluje zaś przeznaczony do leczenia ząb od bakterii, znajdujących się w ślinie.

3. Otwarcie komory zęba i usunięcie miazgi komorowej

za pomocą wierteł różyczkowych, odpowiednio dobranych pod względem rozmiaru.

4. Odnalezienie ujść kanałowych i ich poszerzenie

by uniknąć bólu, ryzyka konieczności ponownego przeprowadzenia zabiegu bądź susunięcia zęba, do znalezienia ujść kanałowych używamy precyzyjnego mikroskopu zabiegowego. Następnie poszerzamy je wiertłami Gates-Glidden i znosimy nawias zębiny nad ich ujściem.

5. Chemo-mechaniczne opracowanie kanałów

następnie znajdujemy granicę, do której należy oczyścić i wypełnić kanały. Kolejnym krokiem jest opracowanie ich za pomocą narzędzi niklowo-tytanowych przy jednoczesnym obfitym płukaniu środkami chemicznymi, dezynfekującymi i pomagającymi w oczyszczeniu systemu kanałowego.

6. Wypełnienie kanałów

na tym etapie kanały wypełniane są szczelnie na całej ich długości przeznaczonym do tego materiałem.

7. Wykonanie kontrolnego zdjęcia RTG

ostatni etap zabiegu, podczas którego upewniamy się, że wszystkie kanały zostały prawidłowo wypełnione.

Opinie

Doskonale wiemy, jak ważne jest zachowanie pięknego, zdrowego uśmiechu. Dlatego każdy z przypadków analizowany jest przez nas indywidualnie, z najwyższą dbałością o zdrowie i komfort pacjenta.

Złe doświadczenia z poprzednim dentystą skończyły się u mnie niestety panicznym strachem przed wizytą i odwlekaniem leczenia ciągle na później. W końcu z powodu silnego bólu udałam się na wizytę do gabinetu Pałyga. Diagnoza była szybka – niezbędne będzie przeprowadzenie kompleksowego leczenia kanałowego. Po miłej rozmowie wszystko przebiegło w mgnieniu oka. Podczas zabiegu nie czułam żadnego dyskomfortu, po części z powodu znieczulenia, a po części dzięki wspaniałej atmosferze. Bardzo dziękuję!

Anna

Ocena - ikona Ocena - ikona Ocena - ikona Ocena - ikona Ocena - ikona

Pierwszy raz udało mi się trafić do lekarza, u którego leczenie kanałowe nie przeciąga się na kilka wizyt. Powoli traciłem nadzieję, że uda mi się uratować ząb, a gabinet Pałyga był ostatnim, który postanowiłem sprawdzić przed decyzją o jego ewentualnym usunięciu. Niecałe półtorej godziny i problem z głowy – ząb uratowany. Z czystym sumieniem polecam.

Krzysztof

Ocena - ikona Ocena - ikona Ocena - ikona Ocena - ikona Ocena - ikona

Przyjdź do nas na pierwszą wizytę,

by poczuć i zobaczyć różnicę!

Kanały w zębie - ikona

Leczenie kanałowe – najczęściej zadawane pytania

Endodoncja to jeden z najczęściej wykonywanych zabiegów dentystycznych. Z uwagi na swoją (całkowicie niepotrzebną) złą sławę, wynikającą głównie ze złych doświadczeń w przeszłości, leczenie to jest najczęstszym tematem pytań, które kierują do nas pacjenci. Na część z nich odpowiedź znajdziesz poniżej!

Lekarz Anna Świecimska-Pałyga

„Wiemy, że leczenie kanałowe kojarzy się najczęściej z silnym bólem i strachem przed licznymi wizytami u stomatologa. Zbyt późne zdecydowanie się na zabieg to zdecydowanie najczęstszy powód późniejszego usunięcia zęba, wiążącego się z przykrymi skutkami zarówno natury zdrowotnej, jak i estetycznej.

W gabinecie Stomatologia Pałyga uratujemy twój ząb w sposób bezbolesny w trakcie jednej wizyty. Dzięki wykorzystywaniu najnowocześniejszych metod leczenia jesteśmy w stanie dokładnie sprawdzić nawet najmniejsze kanały i w szybki sposób zareagować, uwalniając cię zarówno od uciążliwego bólu, jak i potencjalnych problemów estetycznych, wiążących się z utratą uzębienia. Zaufaj nam i przekonaj się, jak komfortowe i skuteczne może być leczenie kanałowe!”

Lek. Dent. Anna Świecimska- Pałyga

Komfort leczenia, na który zasługujesz. Bez bólu i stresu!

Masz pytania lub chcesz umówić się na wizytę? Zadzwoń!

Telefon - ikona 735 464 144

Dlaczego warto skorzystać z leczenia

Stomatologia Pałyga logo
Doświadczony personel - ikona

Doświadczony personel

Wybierając Stomatologię Pałyga, znajdziesz się w rękach certfikowanych specjalistów.

Przyjazna atmosfera - ikona

Przyjazna atmosfera

Zadbamy o twój komfort i dobre samopoczucie w trakcie wizyt.

Profesjonalna diagnostyka - ikona

Profesjonalna diagnostyka

Plan leczenia dopasujemy do twoich indywidualnych potrzeb.

Nowoczesny sprzęt - ikona

Nowoczesny sprzęt

Korzystamy ze specjalistycznego sprzętu, podnoszącego jakość diagnostyki i leczenia.